20 Mayıs 2010 Perşembe

Sırt dantel detayli




veee Cuma günü geldii!! :) ooh biraz tatil, biraz dinlenmece...
umarım güzel bir haftasonu bizi bekler... hava güneşli olsun, scooter'ımıza binelim istiyorum!

ve Cuma gününe özel, çılgın modeli bugüne ayırdım :)
Önden basit bir t-shirt/tünik gibi görünen fakat arkasında özelliği olan bir parça...
Boyunu biraz uzun tutmamızın sebebi altına siyah bir tayt ve topuklu ayakkabılarınız veya babetlerinizle rahatça giyebilmeniz için...
Önden de bu kadar boş görünmek istemiyorsanız, benim yaptığım gibi şekillendirebilir, şal veya hoş uzun bir kolye ile süsleyebilirsiniz...

Hepinize iyi tatiller!

Hamiş : Yarın çok farklı bir elbise koymayı düşünmekteyim;)

Sevgiler!

5 yorum:

  1. bunu çamaşırsız giyerim alırsam;)
    bana ne!

    :))

    YanıtlaSil
  2. o zaman herkesi senin gibi cesaretli olmaya teşvik edelimm Sedoşumm! :))

    YanıtlaSil
  3. bence çok guzel ama çamaşırla giymek zorunda olanlar için nasıl durur acaba?..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler!
    işte bende o yüzden bu şekilde giyerek fotoğraf çekmiştim :) ben çamaşırlayım fotoğrafta.. böyle duruyor yani...
    bence gayet güzel...
    sevgiler!

    YanıtlaSil