22 Mayıs 2010 Cumartesi

Hayat kurtaran elbise





Merhaba!

Yaz aylarının gelmesiyle etrafta birçok nişan, nikah, düğün daveti var. Benim de geçen hafta kuzenimin nişanına giyebilmek için bir elbiseye ihtiyacım vardı! Kolları sıvayıp bir çabuk, kolay bir elbise hazırlamalıydık... ve fotoğraflarda gördüğünüz, atölyede bulduğum, sadece 4 metre kalmış olan bir kumaştı bu... kenara köşeye atılmıştı... Renkleri ne kadar güzel dedim... ve böyle bir model olsun istedim...

Ortaya çıkan modelden ben çok memnun kaldım!
üstelik 2 nişan davetine giydim bile! tam 1 hafta içerisinde :)
Oldukça rahat, soft renkler, dar olmaması ve dize kadar olmasıyla da vücudu kapatan bir model haline geldi...
Hem romantik hem de uçuş uçuş...

Sizler de beğendiniz mi??

Hamiş : Elbise satılık değildir! :)
Hamiş 2 : Bunlar da kuzenimin nişanından, sizlere elbiseyi gösterebilmek için erkek arkadaşımın çektiği fotoğraflar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder