21 Nisan 2010 Çarşamba

siyah mini elbise #2'ye ithafen!


Merhabalar,

Post ekleyemiyorum biliyorum... ama Trendyol'da yogun ilgi goren bir elbiseyi son kez buraya post ediyorum...

Elimde sadece 1 tane 38 yani M beden kaldi...
Kumaşı esnektir... Karpuz kolları saten kumaştandır...
Çok ilgi gördü, alan kişilerden de geri dönüşlere göre oldukça mutlular! :)

Hatta size fikir olması için şöyle de bir poz sunmak isterim (hatırlatma olmuş olur ilk postlarımdan :))



Siparişiniz için lutfen email ile irtibata gecin : stilist2010@gmail.com

Yeni ürünlerle çook yakında geliyorum! ;)

Sevgiler!

4 yorum:

  1. muhteşem bi parça! küçük siyah elbise modasının yeninden gündeme gelmesinden dolayı trendy diyebiliriz. bi de kolları, omuzları vurguladığı için gene trendy!

    işe de giyilir, gece kulübüne de, nikaha da. harikasın stilist ekibi, harikasın rakel:)

    YanıtlaSil
  2. heeeyy! en buyuk destekcimm;))
    sen de harikasinn!!

    acikcasi ben bu parcayi cok yakinda gerceklesecek olan bir nikah davetine giyecegimm!! ;)

    YanıtlaSil
  3. hihi yerim senii!
    bence de çok iyi yaparsın:))
    x

    YanıtlaSil
  4. Bu model de gayet hoş ama ben yinede gül detaylıda ısrarlıyım:))

    YanıtlaSil