23 Haziran 2010 Çarşamba

Şifon bluz







Merhabalar!
Uzun bir sessizlik ardından yine sizlerleyim...
İş için, ziyaret için, tatil için bir süreliğine yurtdışındaydım...
ama şimdi tekrar karşınızdayım...
Bu Yaz sıcağında üzerinize giyebileceğiniz en rahat bluzlarla karşınızdayım...
Trendyol'da hepsi TÜKENDİ... fakat tekrar neden üretilmesin değil mi? :)
Bu bluzların siyah, lacivert, uçuk mavi, beyaz, kemik ve desenli şifon seçenekleri mevcut...
ama hepsinin fotoğraflarını buraya koyamadım :( umarım kısa sürede onu da yaparım...
Sevgiler!

4 yorum:

  1. bak bak şiş diyorsun yani şeker

    YanıtlaSil
  2. aşkolsun şeker öyle der miyimmm :)
    isteyen olursa hemen yapmaya çalışırım diyorum yanii ;)
    öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
  3. bunların hepsini sen mi dikiyorsun?
    eğer öyleyse valla bravo tebrik ederim
    çok güzel tasarımlar..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    ben kendim dikmiyorum.. atölyemiz var.. makinacılarımız dikiyorlar.. biz çiziyoruz, kumaş seçimini, siparişleri alıyoruz atölyemizde üretim yapılıyor...
    çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil