17 Ocak 2011 Pazartesi

ve KAZANAN belli oldu! :)

Merhaba!

ilginiz, yorumlarınız, güzel sözleriniz için cok cok tesekkurler!
daha nice nice yaslarima insallah! :)
dediginiz gibi 100. yorum biraz iddialı olmustu :) o yuzden random.org 'dan yardim aldim...
ve merakla beklenen, hediyeyi kazanan arkadasi acikliyorum :

1- Özlem
2- Moda yemek tarifleri
3- Moda yemek tarifleri
4- Beijaa vintage
5- Bahadır
6- Dilek Aygun
7- Çılgın Etiler
8- Lerzan Kara
9- Pelin
10- Kampanya da nasip işi
11- Cem Sadaka
12- Gizemli tosbağa
13- Agonya82
14- Sema
15- Suzy
16- Ri
17- Ceren
18- Eda
19- Funny me
20- Funny me

15. yorumu bırakmış olan "Suzy" kazandı! :)
Kazanan kisi benimle e-mail ( stilist2010@gmail.com ) yoluyla irtibata gecebilir.
Gule gule kullanin! :)


4 yorum:

  1. çok teşekkürler yorumların için, okurken şarkını çok beğendim! :)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ben suzy. Çok mutluyum. Burada değildim o nedenle yazamandım ama hediyem elime ulaştı. Çok çok güzel hatta hamilelik çıkışı oldukça da iyi hissettim içinde kendimi. En kısa zamanda resmimi yollayacağım sevgili Stil-ist. Çok çok teşekkür ederim :)
    Funny me ve çılgın etiler çok teşekkür ederim sizlere de :)
    sevgiler,
    Suzy

    YanıtlaSil